sobota, 16 maja 2009

Łzy i łezki...

Hej!

wasze komcie doprowadziły mnie do łez ;,) cieszę się ze tak uważacie :):):) oh jejku.. nei wiem co mówić (znaczy pisać) posłucham się was, bo jakoś nei mogę :):):) a co do modapanfu to zreaktywuje bloga ,usune i założę na nowo (ewentualnie jak wolicie, żeby zostawić tamte notki) a i instrukcje to tez pozmieniam graficznie :) no i ta notka na obu blgoach bo mi sie nie chce [pisac, bo nie wiem co::):) co do mojego odejscia to nie mialam weny bo nie iwemdzialam co wam dać :):):) piszcie co chcecie na blogach :):):) to nie wiem, rtyle, buziole pa pa


PaaPaa!!

3 komentarze:

  1. =D heh ja mam pytanko: w twoi mnagłówku jest cień za tą postacią. mogła byś powiedzieć jak to zrobic? pozdrawiam, labiaczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ;))
    Cieszę się że wracasz ;)

    Buziaki i czekam na kolejne notki ;)

    PS. co do bloga- sama zdecyduj- oby tylko isnitał ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Gimpko :)
    Proszę dalej o notkę wyjaśniającą jak zrobić taką ładną pandę w 3d jaka jest w Twoim Dyplomie :)
    Pozdrówka :)
    Tamaki

    OdpowiedzUsuń