piątek, 1 maja 2009

Szablon dla was i instrukcja

Hejka!!

teraz szybko napiszę, gdyż sięśpieszę. mam dla was szablon budowany na podstawie mojego, tyle zeładniejszy :) ja troche zaniedbuję blog, ale wy macie cudeńko. jak chcecie to moge dal was pozmieniać nagłówek, w przyszłości naucze was to robić. nawet niedługo :):):)oto klik do wyglądu i kod do pobrania. niżej wytłumacze gdzie go wkleić.ten wygląd jest w mojej osobie, tam sie pozmienia osoby obserwujące i opis o mnie. to jest na moim koncie więc dlatego tak jest UWAGA!! szablon działa TYLKO na blogspot!!

>zobacz wygląd<

>pobierz<

tego pliku nie otwieramy tylko cały wstawiamy na blgo.
1.otwieramy pulpit nawigacyjny blogspot
2.przechodzimy do zakładki układ
3.klikamy na podzakładkę Edytuj kod HTML
4. pod tekstem:"Utwórz kopię zapasową szablonu/Przywróć szablon" klikamy przeglądaj i wyszukujemy plik
5.klikamy ok i potem przekarz
6.Gotowe!!

jak ktoś chciałby inny nagłówek niech mówi to mu zrobie.

to tyle, paa
sory za taką inną czcionkę w połowie ;)

3 komentarze:

  1. Hejka Gimpko1996!!! Chcicałbym cię prosić o zrobienie dla mnie szablonu :) Chodzi mi o szablon do blogspota i również taki do którego gadżety można by było dodawać po prawej stronie i po lewej tak jak na www.panfulandia.blogspot.com
    Zależy mi również na blogu typowo Panfowym, np. logo Panfu :) Znając cię szablon na pewno będzie śliczny, z góry dziękuje RoGerber :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon może być taki jak twój ale:
    -zamiast koloru czarnego niech będzie biały
    -niech nie będzie serduszek ;)
    -żeby gadżety można było by dodawać po obu stronach
    - i żeby w tle za każdą notką niech będzie logo Panfu.
    Jeśli czegoś nadal nie wiesz to zrób to według swojego pomysłu mi i tak się spodoba. Pozdrówka RoGerber

    OdpowiedzUsuń
  3. jak daję ,,przeglądaj'' i już dodaję i klikam ,,przekaż'' to mi pisze: Nie można przeanalizować szablonu, ponieważ nie jest on poprawnie sformułowany. Sprawdź, czy wszystkie elementy XML zostały prawidłowo zamknięte.

    Co mam zrobić. ???????????

    OdpowiedzUsuń