wtorek, 19 maja 2009

O co wam chodzi??

Hejka!!

Czytałam wasze komcie pod ostatnią nocią. Cieszę się Labiaczko , że udało mi się odpowiedzieć na twoje pytanko :) a i chciałabym prosić RoGerbera aby nie pisał takich długich słówek w komciu, bo mi się szablon rozszerza. a i chciałabym się zapytać Paulix o jaką kratkę ci chodzi?? zrób screena, top zobaczę. co do obróbki pand to chodzi wam o coś takiego (przykład):


Tobie rogerberze o jakie dotosowanie obrazka chodzi? czcy żeby wtapiał się w tło czy sie jakoś rozmywał o tak :



Możecie skopiować i wstawić te obrazki na blog, ale musi być podane z kąd lub kto je zrobił.


Sorki że mam tyle wątpliwości, lecz wolę wiedzieć dokładnie :)
Czekam na odpowiedzi ,Paa!

4 komentarze:

  1. Żeby wtapiało się w tło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak zrobić efekt kredek???

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę szlabonik :)) Na mój blog http://www.marry90bloog.blogspot.com/ przygotuję wszystkie fotki do robienia szalonkóFF ok?

    Marry90 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak się robi takie rozmywanie? Napiszesz na blogu? Proszę :)

    OdpowiedzUsuń