sobota, 16 maja 2009

Do zobaczenia.. na zawsze

Hej!

Wedłóg tytułu skumaliście o co chodzi. nikt nei czytamojego blgoa, ani nic, a tym bardiej nowego dzięki Teci za zaangażowanie, ale nei będzie potrzebne. tutaj się nei wybiję wiem . bez urazy, ale was kręci tylko panfu. . wiem ze to zabrzmmiało hamskon , ale to jest po części moje zdanie. zamykam ten blog i tamten i jeszcze tamten. będę czytać wase blogi. chciałabym też, aby mój blgo był poputarny, ale nei ten o panfu tylko ten. o nas. myslałam że wam się przyda. jak już będę odpowiadała w komciach tyle. Zegnajcie!!

Do zobaczenia ...

6 komentarzy:

  1. Naprawdę moim zdaniem to wiele osób czyta twojego bloga.Proszę zamknij jakiś inny np. o tych nastolatkach. Bo tak jak ja masz za dużo blogów,ale ten jest super.Bardzo pomocne instrukcje niedługo coś z nich sobie wykombinuje.A nawet jeśli zamkniesz to proszę nei usuwaj tak,żeby7 był napis , że ten blog nie istnieje bo komuś mogą sie jeszcze przydac twoje świetne porady!![naprzykład mi hihi].

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog jest sławny!Zna go moja całą klasa!TYlko nie komentują bo im sie nie chce!!!!!ZOSTAŃ PROSZE!

    OdpowiedzUsuń
  3. :(((((((((( mi sie zawsze podobał twoj blog, nawet modapanfu, tylko tam juz przestałas pisać, a jsk juz to o pandanda, wiec.. ten bł fajny ale też ostatnio mało notek, nie zamykaj!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie wygłupiaj się Gimpko. Cały czas czekałam na nową notkę ale nie taką :( Tyle tajemnic graficznych jeszcze do ujawnienia, Gimpko, proszę zostań...
    Tamaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej ;(
    Ja także czekałam na Twoje notki, gdyz jestem dopiero początkującą w Gimpie ;(

    Mam nadzieję, że to tylko głupi żart ;**

    Poizdrawiam i czekam na kolejną, ale weselszą notkę ;*

    OdpowiedzUsuń