czwartek, 21 maja 2009

Lista osób chętnych

Hej

Widziałam w komciach , że sporo osób chce szablon. przyznam, że się pogubiłam. kto chce szblon niech tu napisze.w tej notce wypiszę, będzie wypisywać wszystkie osoby które mają szablon. a i wymyśliłam nowy styl szablonu, zobaczycie jaki :) to mi tu piszcie kto jaki chce, niedługo dopisze coś takiego jak Linki (za chwilunie) . oto lista:

RoGerber - Zrobiony - >klik<
Nurtinek - Nie zrobiony
Spociak - Nie zrobiony
Ratajszczak - Nie zrobiony

Następne oddanie szablonów dla was - pt 29.05

Na resztę osób czekam tutaj (komcie)

Paa!! (bedę pisać jedną notkę dziennie bo sie nie wyrabiam)

8 komentarzy:

  1. Dzięki za szablon, jest super! Ale jak mam go pobrać? Proszę, podaj mi kod.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poproszę Szablonek :) Zielony , a bo obu stronach paski narzędzi , w środku , będe notki :)
    Pozdro - Nutinek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostane Szablonek taki zielony gadżety po obu stronach nagłówek z napisem "Panfu-Spociak12"
    pozdro spociak12

    OdpowiedzUsuń
  4. droga gimpko1996
    chce żebyś zrobiła mi szablon ,
    i on ma być zielony i żeby
    miał z lewej i prawej strony narzędzia z gadżetami
    ale mam i jeszce inne pytanie obrazek
    do nagłówku ty robisz ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. hej gimpko ! czy zrobisz do mnie szablon ??
    chciałabym żeby miał po dwóch stronach gadżety . Gdzie się pisze bloga to chcę mieć czarne tło , a to tło to se chyba można ustawić na blogierze ? (nie chodzi mi o to do pisania)

    OdpowiedzUsuń