sobota, 18 kwietnia 2009

POMOCY!! jak nie pomożecie to ODCHODZE!!

hejka!!

tytuł powiedział to co trzeba, wiec odejdę jeśli mi nie pomożecie. mam problem : nie wiem co mam pisać. znam wiele instrukcji, ale nie wiem co wam się przyda. piszcie co chcecie umieć i wiedzieć, dam kilka przykładów w ankiecie. tu tez je powiem, a nawet trochę więcej, bo w ankiecie są tylko główne jakieś myśli.

rzeczy 3d
kostka
kubek
bazie
kwiaty
animacje
na fotkach
na tekstach
ozdobne
teksty
wzory liter
obramowania
obróbka fotek
czyszczenie krost
poprawa sylwetki
dodawanie ramek
optyczne poprawnie fotki
zmiana kolorów fotki
szablony
rysowane nagłówki
profesjonalne nagłówki
łatwe robienie szablonów
robienie awatara
dodatki
szablony
teksty
nagłówki
obrazki

główne tematy zaznaczone kolorem, a pod tematy normalnie. co chcecie piszcie w komciach :)
buźka :P

9 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa jak powstała ta śliczna zielona panda (z Dyplomu):)
    Może zdradzisz tajemnicę jak powstaje taki efekt?
    Oddana Fanka Twoich Instrukcji,
    Tamaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tamaki :)
    To mnie także interesuje ;)
    Sara220 xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co wybrać ! Wszystko super i wszystko mi się przyda ! Bo strasznie lubie obrazki i te inne ! :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zrobić wodny znak na Gimpie?????

    OdpowiedzUsuń
  5. Obróbka fotek i dodawanie ramek ;)
    Pozdrawiam Suszi

    OdpowiedzUsuń