poniedziałek, 20 kwietnia 2009

Najpierw do Teci..

Hejka!1

zaczynam coś w rodzaju takiej innej serii tego bloga. jak wiecie Teci,tez pisze bloga z instrukcjami>klik<. wiec chciałabym się podzielić instrukcjami, ale nie dosłownie. nie chce aby tak było, ze jedna drugiej zarzuci ze kopiowały. rozdzielam Teci to co ja chce robić z instr na moim blogu. proszę, abyś się wyraziła w komciu pod to notko co o tym sądzisz:)

"moje" instrukcje:
  • Wszystko co do Gimpa
  • Wszystko co do programów Microsoft
  • Część co do strefy Blogger
  • Ciekawe instrukcje co do Panfu (nie chodzi mi o to jak przejść misje, ale takie graficzne)
  • Przydatne funkcje w Windows
  • Różne ciekawostki
  • Inne
"twoje" instrukcje (nie wymagam to co musisz robić, ale tu wypisze czego nei bede robic )
  • Prawie wszystko co do Paint
  • Strony internetowe
  • Inne ciekawe rzeczy
  • Instrukcje Panfu
  • Instrukcje jakiś innych programów (nie wiem co ty tam masz, wiec nie podaje dokładności)
  • Inne
Mam nadzieje, że się nie obrazisz co do takiego "podziału" ale chce mieć wszystko czarno na białym lub biało na czarnym :) po prostu chce wypisac czego sie nei rusze napewno, oczywiście możesx o wszystkim pisać, ja ci eni zabraniam :)

Papatki :*:*:* Za chwile powrót na mój drugi blog i ulepszenie tego :):)

2 komentarze: