wtorek, 21 kwietnia 2009

Jak zmienić sylwetkę osoby? łatwe

Hej!

teraz będę pisać, czy cośjest łatwe średnie czy trdne. to jest nawet bardzo łątwe, al takiej opcji nie ma :P ja znalazłam w internecie osobe, grubą, brzydką, a zaraz jej sylwetka zmieni się nei do poznania :) ale nei bede przedłużać, bo nie mam czasu:)

1.wybieramy jakieś zdjęcie, ja znalazłam takie:

2.włączamy Gimp
3. otwieramy ten obrazek w Gimp (Plik>Otwórz)
4. w oknie obrazka klikamy Filtry>Zniekształcenia>Deformowanie
5. ustawiamy opcje przesunięcie i odpowiednio przesuwamy myszką po miniaturce (przytrzymujemy lewy przycisk)


6. klikamy ok i czekamy na efekt
7. jeśli efekt nie jest zadowalający możemy to jeszcze poprawić
8. zapisujemy obrazek (Plik>Zapisz)


to tyle tej instrukcji oto efekt przed i po:


fajnie jest poprawić siebie, bo można wyglądać lepiej:) niedługo, czyli w następnej notce będzie jak usunąć krosty i przebarwienia z twarzy i całego ciała :)
PAAA!!!

1 komentarz: