środa, 10 czerwca 2009

Jak uwypuklić obrazek??







Hey!!




Napisze wam instre (czesciowo na infie) jak uwypuklić obrazek. tyle napisze bo musze wykuwać na poprawienie ocen bo w pon wystawienie.mam nadzieje że sie nei obeazicie, chociażby za szablony ale chodze jak na szpilkach :)

1. otwieramy gimpa
2. wybieramy jakiś obrazek


3. klikamy Filtry>Dekoracja>dodaj fazę
4.Odznaczamy pracuj na kopii
5.zaznaczamy zachowaj warstwy wypukłości
6.możemy powiększyć wypukłość

7.klikamy ok
8. Gotowe

to tyle paa

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz wrodzony talent ? koniecznie musisz wejść na
    http://prace-pand-panfu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Gimpko!
    Mam pytanko czy dało by się zrobić w wolnej chwili dla mnie szablon ponieważ chciałam coś zmienić na panda-teci a jak chciałam wstawić jakiś szablon nie z blogspotu tylko z internetu to pokazywało się że jest błędny itd.
    Odpowiedź napisz mi w komentarzu na www.panda-teci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziękuje za komentarz :) Ja też lubię bardzo twój blog :)

    Buziaczki !!
    szaraki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dear Gimpko,
    Czy wiesz mozę jak zrobić falujący napis w Photofiltre lub Gimp2? Prosiłabym gdybyś mogła zrobić instrukcje jutro albo najlepiej dzisiaj? z góy dziekuje,
    Labiaczka

    OdpowiedzUsuń
  6. gazetka jest już nieczynna.ale za to...panfulandia agusi9 znowu weszła między szparę którą pozostawiła!
    z tej okazji jest impreza oto jej plan:
    serwer:pandomon(mój ulubiony.dobrze znowu w nim wyprawić imprezę)
    godzina:16.00
    miejsce:sala gimnastyczna(jak by co to czekać w zabawie;))
    16.00-16.05:czekamy na spóźnialskich
    reszta będzie jak tam będę chciała.jeśli spóźnicie się tak ok.10 po to szukać nas w miejscach takich jak np.dyska,basen itp.

    agusia9!

    OdpowiedzUsuń
  7. hallo wie geht es Ihnen, wenn Sie Ihr Blog ist super Sie benötigen einen Übersetzer, weil ich nicht Deutsch sprechen, so wollte ich fragen, um zu sehen, wenn Sie gehen zu meinem Blog und ist einer meiner Anhänger (a) POrafvor


    http://panfumolina1112.blogspot.com/
    http://panfumolina1112.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Gimpka!
    Mam pytanie czy zrobiłabyś instrukcje jak wstawić szablon na bloga(Nie chodzi mi o klasyczny)
    Tylko jak wstawić taki np. jak ty masz.
    Będę bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  9. http://szaraki-panfu.blogspot.com/
    zapraszam wszystkich !

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam problem,bo mi się uwypukla razem z tym białym tłem do okoła obrazu.

    OdpowiedzUsuń