środa, 18 marca 2009

Pierwsza notka


Witajcie!!!

jak widzicie to mój drugi samodzielny blogasek. będę tutaj pisać instrukcje na wykonanie różnych rzeczy w różnych programach lub w internecie. mam nadzieję, że przydadzą wam się instrukcjetego typu. czekam na wasze pytania i podpowiedzi co do instrukcji, mogą być nie tylko dotyczące panfu. Oczywiście prawie każdy punkt będzie ilustrowany :):) no nie wiem co jeszcze pisać, no może ze nadal moim głównym blogiem będzie moda na panfu, a w przyszłości niedalekiej pewnie blog o mnie i nie tylko :):) a teraz dam kilka przykładów o czym będę pisać :):)
  • Paint - różne instrukcje
  • Gimp - różne instrukcje
  • Microsoft Office Picture Menager - instrukcje
  • Wasze pytania
  • Instrukcje do innych programów
  • Instrukcje dotyczące bloga
  • I inne co mi na myśl przejdą :);)
To tyle narazie, jakaś instra będzie za chwilkę :)
No i z tego miejsca pozdrawiam moją Panią z informatyki, która pewnie czyta to :):)

Paa!!!

3 komentarze:

  1. mam pytanko jak zmienić format zdijątka w power poincie
    i jak zrobić dyplom powiedz pliska

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam GIMP'a (To jest chyba dla zdięć i edytować je!) ;)

    papa

    OdpowiedzUsuń
  3. czy mozesz powiedzić też jak zmniejszać zdjęcia np. zorbilaś cały internet zdijęcie a ty zmniejszasz na np. tylko ciuszki dziwne powiedz jak to zrobić

    OdpowiedzUsuń